hahaha super störd!

Tjosan i din trosa :*
Nu sitter jag här i soffan och flummar loss me klara på msn :$$
vi båda har vart hemma idag för skador o sjuka? hm ja alltid vi två asså :o
klara jag tycker synd om din inreblödning  :'((( <333333
puss på dig gumman :*
men jaja idag va jag snabbt hos min sjukgymnast ;p
ska göra några sjukt konstiga övningar hemma ja...dom är konstiga!!
hehe(a) <33
MEN NU BLIRE CAPS PÅ!
KÄNNER ATT JAG BEHÖVER SNACKA NU SÅ...OCH JAG KAN INTE GÅ SÅ MAMMA FÅR HÄMTA ALLLLLT ÅT MIG B-)
DET E NICE!!! :DDDD
MEN NU SKA JAG FÖRSÖKA TRALLA MIG IN I DUSCHEN IALLAFALL OCH ÄR INTE SÅ DUM SOM KLARA OCH DUSCHAR ME DATAN?! :OOO HUMHUMHUM? :sSSSSSS
DUMMARE EN EMELIE!!!!! ;DDDD
MEN NÅS PÅ SMS!! :D
PÖÖSSSS



Kommentarer
Postat av: anton

verkar som du mår bra eller? :p

2010-12-07 @ 08:46:13
Postat av: jag/emelie

hahah jarå (a)<3

2010-12-07 @ 10:33:43
URL: http://freakylikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0