matchen igår! :s

tjaa!
Igår hade vi match och ja.....man kan säga att vi FÖRLORA!
men vi spela så grymt ändå!!
Men igentligen va det heelt förbjudet för mig att spela matchen men jag gjorde det ändå..och det kanske inte
va det smartaste jag har gjort..:s .... Jag ramlar på isen och känner hur det bara svartnar för ögonen sen vaknar jag av att jag ligger på isen så jag reser mig upp och försöker åka in till båset och jag skrek så när jag kommer in i båset svimmar jag sen vaknar jag av att jag ligger på bänken och min tränare lindar om mitt ben :p
sen innan matchen försökte vi hitta en målvakt för våran va skadad men hon klara sig ändå!
DU ÄR BÄST OLLE!! <3
men jag kommer inte få vara på is förens typ skit länge ;'(
men det blir väll bäst så annars kommer väll mitt ben gå av ;o
och idag blir jag hemma få folk får vara sociala på msn :D
[email protected] :D

kram och kyss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0