jag kmr alltid älska dej ♥

nu tänkte jag engna ett inlägg till min enda stora kärlek..... <3 
 DONKEN <3 åhh älskade donken allt med dig är så himlans fantastit du lyser upp mina dagar även när det är mörkt ♥ ååh du smakar s¨himlanss gott så det finns inte ens ord för det!! det är ju godare en bengts högra tånagel! :´) ♥ (åhh ni ska allt veta att den smakar GOTT!!!!) åååh har ni nånsin tänkt på dom härliga krispiga kanterna på cheesburgarna åå sofia vet iallafal vad jag prtar om!
ååh sen den goda fantastiska smaken av "chickenwrap dressingen" den är såå jävlans fantastisk det är som hundra smaskiga talibaner bara flyger ut ur munnen och gör sitt jobb ♥

men alla har vi ju våra brister </3 åå idetafallärdet SALTGURKAN :´( den smakar ju som om jag vet inte vad!!!!!!!!!!! snyft aja men alla kan ju inte vara perfekta :(:(:(

men du kmr alltid finnas i mitt hjärta min älskade macdonals ♥
jag skulle kunna sitta uppe hela natten och skriva om dig.....



VARNING KOLLA INTE OM NI ÄR KISSNÖDIGA! www.fanten.se tack maja för vissar mig såna underbara saker i livet! :D du är förunderbar! ♥



här är deen person som har kommit lite längre en mig och sofia "/ då sofia ska äta sig så tjock att hon ska ta uppen hel rink! :O:O:O:D:D:D:D:D:D <3333333333

hahahah när ni läste rubriken trodde ni inte dehäär va??? (aaaaaAAAA)

Kommentarer
Postat av: hasan

donken e för blattar

2010-12-05 @ 01:17:10
Postat av: GUDARNAS GUD

JAG KÄMPAR SOM FAAAAAAN! ÄTER UPP MINA EGNA INVALIDA KROPPSDELAR!

2010-12-07 @ 00:57:40
URL: http://peetterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0