torsdaaag :)

Tjosan i trosan :*
idag va det då torsdag och vi hade först hemkunskap och jag och emmie är klara nu med vårat pepparkakshus :DD
FAN VA FAILAT MEN ÄNDÅ SÅ JÄÄÄVLA AWSUUUM! :DD
sen hade vi svenska och vi läser ngn as konstig bok som heter typ möss och människor?! ;p
handlar typ om en kille som är förståndshandikappad och dödar möss för han vill smeka dom? x)
fattar ingenting av boken ;o
sen lunch och sen ia och då gick vi till hemkunskapen och glasera våra pepparkakshus :)<3
Hihi jag gjorde det såå fint :$$<3
sen hade vi no men då hade min lärare så ont i sin tand så vi slapp lektionen :P
sen hade vi träslöjd och jag och klara är snart klara med vårat MVG spel ;DD<33333
fyfan va coolt det e ;)<3
sen efter skolan gick vi hem till mig och tog det chill! :D<3
nu måste jag plugga byee :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0