Torsdag♥

Tjosan i trosan :*
Idag har det vart skola,solna c och ishallen :)
i skolan hände det inte så mycket speciellt bara att jag och emmie snart är klara med vårat  lutande eifeltornet i ängskolans hemkunskapskök :)) (det blev en rätt stor Faiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil med vårat perfekta torn :$$$$)
iallafall sen hade vi träslöjd också och jag och klara är snart klara med vårat perfekta spel...mvg spelet by emelie & klara!
Det kommer bli så gal1 grymt awsome!!!!!♥
Iallfall efter skolan så blev fick jag snö ÖVERALLT av hannes och robin tack -.-!!!!
Så jag sprang hem och fixa mig sen stack jag och klara till solna :)♥
Vi gick in på stadium och jag köpte stöd för mitt ben och ett par nya hörlurar :D
Sen gick vi till kicks och klara köpte något till sin mamma :D ♥ (julklapp)
Sen skulle vi äta på donken och just när vi satt oss ner och ska käka ringer angeliqa och ba Kom ut nu vi sticker nu!!!! så jag och klara snor med oss en bricka till ishallen med mat och städtanten på donken undra nog varför vi sprang ut med en bricka (?) Aja när vi kommer till träningen så la vi brickan i...den heliga lådan....:o♥
Sen efter träningen gick jag hem och reta min granne ;D
Men nu ska jag lägga mig i sängen och glo på Criminal minds :DDD
Puss :*
JUSTE!!! SENGÅNGARE ÄGER TJOCKT MYCKE!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anton

Men emelie busiiig :$

2010-12-03 @ 08:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0