Chacha bloggen Onsdag här!♥

Tjosan i trosan :*
Idag har det vart en cool onsdag haha!
Hade inge för mig så tog den bästa rubriken ;D<3
Iallafall idag va det skola och först hade vi svenska då vi skrev deckare tråk!
fast sen hade vi matte och då fick våran lärare något utbrott på en i klassen för han sa idiot till läraren haha så kul!:P
Sen efter matten hade vi bild och då satt jag och va så duktig och RITA!
Efter bilden va det lunch och sen hade vi ia och då skrev jag på min deckare ;)
Efter ia hade vi typ hålltimme och då satt några från klassen i ett klassrum och snacka ;)♥♥
Sen hade vi so och jag är sååååååå sur *som vanligt* på min so lärare ;o!!
Vi jobbar i grupper och jag fick jobba med robin,willy och hannes ;p
Sen efter skolan gick jag och klara hem till mig och åt så packa jag och vi stack till bästa platsen på jorden nu..
♥ishallen♥ Vi hade träning och ja gick av isen lite tidigare hade ont i bennet -.-'
Iallafall efter träningen satt alla och käka kladdkaka för nancy fyller år idag GRATTIS!!!!!! ♥
det va nice! ;)

DAGENS KOMMENTAR
-vi var i omklädningsrummet och vi hitta sån här sprutgrädde-
Oneida; *sprutar grädde i munnen*
Emelie; åh fett nice jag vill ha
Oneida; *ställer sig upp*
Emelie; *Gapar*
Oneida;
Nu sprutar jag då gapa stort
Emelie; *AS GARV*
Oneida; *spiller grädde på halva golvet*

Nancy; Här va man mogen öjj vit på golvet har du spruta igen? :o

HAHAHAHAHHA BÄSTA! ♥

Så alla vet är USK bästaste laget som finns älskar er alla♥

pusspuss :*


Kommentarer
Postat av: AnToN

SPRUTGRÄDDE<333

2010-11-24 @ 21:12:57
Postat av: oneida

hahaha så sjukt kul :P



Käääärlek till oss, så bäst :d <33

2010-11-24 @ 21:36:48
URL: http://onedab.blogg.se/
Postat av: Jag/emelie

haha ja oneida käärlek till oss ;D <333

2010-11-24 @ 22:58:51
URL: http://freakylikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0