Dagen ♥

Tjosan i trosan :*
Idag har det vart en awsome dag lite små tråkig i skolan men ja jag och klara gjorde det väll bra ;)
Först på svenskan så bara läste vi ;p
men på matten så kom dagens roligaste kommentar!! :D
sen på bilden...hände det.... jag och freaket klara hade färgkrig så vi låg på golvet med varsin pensel i handen mitt i klassrummet och brottades och jag tror alla undra va vi gjorde ;o ♥
sen efter bilden var det lunch sen ia :) och då satt jag och angeliqa och sjöng *here i come riding my ponny rinding om my big fat ponny.* och skrev våran underbara berättelse som va i förra inlägget ;) ♥
sen så hade vi ingen so för vi hade hemstudier så vi gick hem till klara :) ♥

DAGENS KOMMENTAR!

-Vi satt på matte lektionen och mattias (läraren) frågar om någon kan lista ut talet som han fråga-
*emelie typ ligger på bänken och sover.*
plötsligt så flyger armen upp hos emelie och skriver -6 !!!!
och mattias läraren säger bra emelie där ansträngde du hjärnan hårt du kan lika väll gå hem och sova nu du kan ju det här du är smart! Emelie svarar...vadå får jag gå hem? och mattias, nej du kanske inte är så smart....

HAHAHAHAHAHAHaHAHHAHA
hade vart roligare om man va i klassrummet när det hände ;P

 

så alla vet har vi bara tillfällig design just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0