FREDAAAAG!

tjosan i trosan ;*
idag var det AWSOME FREDAAAAAG!!
det har vart en sån slapp dag så ni anar inte ;)
Först hade vi sånt här författar besök av monika zak och sen hålltimme då vi gick hem till angeliqa och kika snygga grabbs ;)))
Sen så efter hålltimmen hade vi no och då satt vi bara och skrev typ lite saker haha, sen va det lunch *usch*
men efter lunchen va det engelska och vi satt bara och prata hela lektionen. Sen engelska igen och då lyssna vi på musik..snacka gal1 chill! ;D Efter skoldagen gick jag och angeliqa och klara hem till mig och typ sov (?)
Alltså vi tog det lungt sen gick angeliqa hem och jag och klara stack ut med hannes :)

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA DAGENS KOMMENTAR ÄR BÄÄÄÄST

DAGENS KOMMENTAR:
-vi prata om konstiga saker-

Hannes: asså min mormor är fan konstigast!
Emelie och klara: vadåra?
Hannes: hon har munskydd när hon cyklar för att inte få flugor i munnen!!
Emelie och klara: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA *vi dog av garv* xD

HAHA så jävla sköööööööööön xD

men nu ska vi ta lite bilder som kanske kommer ut på bloggen?! *HHMMM*

PUSS:*




Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg tjejer :)

2010-11-20 @ 12:37:27
URL: http://hallerborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0