Hemma!

Tjosan i trosan! ;*
Nu är jag hemma efter en riktigt jävla rolig helg med underbara klara :'D
Fyfan va kul vi har haft!
Från att börja våran morgon med en påse chips till att sluta med att springa runt mitt i natten ute och leta efter
våran osynliga hund Fifi! *hosthost vi va heeeelt....:D*
men vi hitta henne inte (((Troligtvis uppäten av en älg))) så vi gick hem och flumma runt i huset ;)<3
Aa det va igår då och idag så vakna vi sen somna vi..Sen vakna vi och gick upp satte oss i soffan och kolla på den sköna filmen Sex and the city 2 :)
Asså det är så jag klara och angeliqa :D<3
Angeliqa- carrie
klara- charlotte
jag- samantha (?) -.-

Haha alla som har sett sex and the city fattar vrf jag gjorde en sån här ; -.- gubbe efter x)<3


Bilder:


Sånt gör vi när vi är på vårat *hum* humör ; )<3
LOVE YOU!


HaHaHa MiTt HåR xD


Grrrr... ;o


haha den här bjuder jag på också ;)

En underbar helg med en underbar människa!
Älskar dig klara! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0