Måndag!

Tjosan i trosan :*
Idag va det då måndag och ja..rätt nice endå!
Vi hade först idrott och då körde vi innebandy och såklart vann mitt lag *mohaha*

Sen hade vi matte och då hade vi en typ..weird vikarie han satt och rita nån jävla serie figur och jag och klara satt och skrev av allt i facit vi är så duktiga!!
efter matten hade vi no och då hade vi vikarie fast då skulle vi läsa men ja..det blev inte så mkt av (a'

Sen lunch asså seriöst...Skolans mat är ju hemsk! PLUS! MAN BLANDAR INTE MAT!!!!!!!!

och efter lunch hade vi engelska och då fick jag veta mitt prov och jag fick VG! ;)

GUUD VA JAG ÄR DUKTIG!
Haha!

Efter engelskan..men gissa engelska igen ;p

Då satt vi och kolla på film (The village)  

sen va det träning och jag gick av isen ännu en gång och gick in i omklädningsrummet ringde mamma och SKREK till henne i telefonen bara för att jag va ju tvungen att ta ut min ilska på någon?! hehe (a)

Och nu sitter jag hemma hos klara för jag och angeliqa slaggar här inatt ;*

DAGENS KOMMENTARER:
killarna i klassen frågar ut våran vikarie på matten
första;

Killarna: Spelaru Cod?
Vikarie: nej
Killarna: wow då?
Vikarie: Neeeej
Killarna: Men...PS3?
Vikarie: Asså jobba istället..neej!
Klara: Spelar du fia med knuff?
Vikarie: :ehhh?
Emelie: DÖR AV GARV!!!

andra;

Det är en skiiit jobbig liten kille i 6an som heter sebastian och drygar sig imot alla tjejer i klassen..jag och klara möter han i korridoren och då går Tranan våran so lärare förbi..

Emelie: TRANAN!!!! Säg till den här grabben att låta mig va!!!
Sebastian: Vadååå?

Tranan: Du lillen..akta dig för dom här tjejerna reta inte upp dom för mycket då blir du mos efter ett tag så sluta bara

Emelie och klara går iväg stolta ;)♥

Heheheh<3

Men nu ska jag in i duschen sen ska vi Sova *hosthost*
PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Elise

Han är väl inte så dryg ;O ;P <33

2010-11-29 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0