Måndag

tjosan i trosan :*
Idag har det vart en grymt skön dag B-)
Först hade vi idrott och det va nice asså! ;D
För jag och klara hade skit kul (som vanligt)
och på idrotten kommer dagens kommentar också :D
Sen efter idrotten hade vi matte *suck* men jag och klara satt ensamma i klassrummet och
*host* plugga för no provet :p Efter matte hade vi no prov och det gick som det gick........det gick SKIT dåligt!! :o
efter provet gick jag,elise,angeliqa,ida och klara hem till klara och åt sen blogga jag och klara lite :D (y)
sen gick vi tillbaka till skolan och då hade vi engelska och jag hade en vikarie som är sjuuukt läskig ;o
STOLT! ÄR LÄNGRE ÄN HAN!!! :DDD
Och det va heelt skumt att ha han i engelska för han kunde ju typ inte ens det?! inte för att min vanliga engelsklärare kan det men endå! xd
Efter engelskan hade jag engelska igen och klara hade franska ;p
De va nice för jag och anna satt typ bara och garva :D love you <3
Sen sluta vi och jag och klara gick hem till henne sen kom angeliqa och vi satt först och kolla på how i met your mother sen grodan boll!
JAG<3GRODAN BOLL!! :D
haha jag och angeliqa satt och kolla på 5 filmer me grodan boll (a)
och 2 avsnitt how i met your mother..säger bara VI<3BARNEY!! <333
sen gick jag hem för jag och min bror och mamma skulle ut och äta det blev sushi det är nice! :)

DAGENS KOMMENTAR
-jag och klara på idrotten-

klara- kom igen nu vi ska få in den
Emelie- ja tryck hårdare
klara- men ja snart inne
Emelie- ja nu glider den ju nästan in
Klara- Dra ut den igen och sen testar vi dra in den igen
Emelie- åhh..nu går det ju, skönt att den är inne nu då!
klara- ja nu kan vi ta det lungt

*så alla vet skulle vi ta in madrassvagnen i rummet för vi skulle plocka undan från idrotten*

HAHAHAHHA sen kom vi på hur mkt man kunde misstolka exakt ALLT vi sa xD

>>>>Sen bara en fråga!<<<<<
     ÄR GRISAR SMARTA??

Pussen :*



Kommentarer
Postat av: Petra

tack så jätte mycket snälla du :)

gå tillbaka o kommentera ifall du vill ha en bloggsvar invite :D

2010-11-15 @ 21:40:32
URL: http://petrasplace.blogg.se/
Postat av: Angeliqa <3

Hahaha yeah barney e sååå cool ;DD

Men grodan boll o kalle stropp e typ min gud! ;o <3



Du grisar e jävligt smarta, klara har en gris i sitt rum...fråga om den e smart....

2010-11-15 @ 22:47:10
Postat av: Jag/emelie

Ja angeliqa Grodan boll och kalle stropp och PLÅT NIKLAS är våra gudar ;O <3



ofta hon har jag har inte sett den? :s<3

2010-11-16 @ 08:07:00
Postat av: andrea

hur gammla är ni :)?



Lyssna gärna på min första cover som jag har lagt ut i bloggen!

http://aandrrea.blogg.se/2010/november/omg.html#comment

2010-11-16 @ 09:56:20
URL: http://aandrrea.blogg.se/
Postat av: jag/Klara

Vi e 96:or så båda e 14 :)

2010-11-16 @ 12:51:00
URL: http://freakylikeus.blogg.se/
Postat av: gissa:D:D

GRISAR är som du haha pöss;)<3

2010-11-16 @ 16:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0