MOBIL TESTET OM DU HAR TRÅKIGT!

*jag har tråkig*

Vad har du för bakgrund? mig angeliqa och klara :D 

Ringsignal? alorne dance eller nått sånt :p

Hur mycket batteri har du kvar? 48 %

Vem ringde dig senast? Mamma ;pp

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms? gör

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms? Elise<333

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms? JA

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? men joooo ;o <33333

Vad står det i ditt första utkast? *tomt medelande*

Vad står det i ditt första skickade sms? fattar inte? :s

Och i ditt första mottagna sms?
men din blonda jävel ;)<333

Vad svarade du på det? din fula brunett ;)<3

Har du några sparade meddelanden? jaaaa :$

Har du något i utkorgen?nej

Vem är på plats 13 i din telefonbok? anna<333333

Vem är på plats nummer 26 i din telefonbok? Emilia jsk<3

Hur många sms har du skickat, sammanlagt? 10254 (fick mobilen i lördags ;[)

Har du privat nummer just nu? aaa fast ne ;DD


Här har ni finaste mobilen ;)
ne jag tog sönder min mobil i lördags så jag fick låna den här av hannah ;P
den fungerar ju iallafall :D

kyss och smek sängalek ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0