på landet..

Tjosan i trosan! :*
nu sitter man här igen mitt ute i ingenstans...7 km till närmsta affär liksom :s
(i fagersta finns det 18 pizzerior SJUKT)
men det funkar ändå.. Här är det snö och kallt som fan och jag saknar redan Klara och alla :'( <3
Imorgon ska jag plugga no och åka fyrhjuling bara för att göra ngt :P<3


I VECKAN HAR JAG OCH KLARA HAFT 4 KRIG PÅ 4 DAGAR!

1, färg krig - bild ; onsdag
2, färg krig - slöjd ; torsdag
3, Hopprepskrig - idrott ; fredag
4, hårssprayskrig - omklädningsrummet ; fredag

HAHA vi är bäst! ;D <3

DAGENS KOMMENTAR
**EMELIES!**

-det va på engelsklektionen och jag är bättre på engelska än va min engelsklärare är!-
*läraren är seija*

seija- vet alla va dairy betyder?
alla- ja
emelie- vet du det?
Seija- eh..aa..ööhh....
Emelie- skriv upp det då på tavlan
seija- eh ja öhh...
*seija flinar och springer och hämtar en ordbok för att slå upp ordet DAIRY!!!!*

HAHAHAHHAHAHAHAHA
SJUKT!!

men nu ska jag ut med vovven bloggar mer sen maybe (a)

kyss och smek sängalek ;*


Kommentarer
Postat av: ERICA MENDES

SV:tack du med ;)

haha din blogg e jue fan skön.

dagen kommentar och allt det där haha :P

2010-11-12 @ 23:43:39
URL: http://mendezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0