Tantfasa del 1

*Hej nu är det bästa här...min och Angeliqa Rosenqvist Ehns och min berättelse som kommer varje vecka!!!*

Mitt namn äro vara Britt-marie Änglöv. Min största dröm varo att i mina ungdomsår glädja män i sexuella vägar, genom att showa mig lite grann. Mina förhoppningar grusades och mina drömmarna blev å inte... Istället införskaffade jag en pennispung, en portfölj och en silferkrycka då tyngden va stor. I portföljen fann jag en ihopvikt stilig gentlegubbe, Var av  han hade en senapsfärgad kulör på sin välknutna slips. Jag väckla ut honom och kysste honom och poff så va han en stilig kamel. Jag fann också i portföljen ett paket ciggariller som vi gensat börja röka på. Gubben var till synnen kvadratisk men till storleken gigantisk, och han hade tight ass. Jag bad till gubben Ingvar att få en mangnefik pappersbåt. Sen seglade vi lyckligt tills 2010...då vi fann emelie och angeliqa försarde oss som föda, vi va tydligen deras proviant.

*Så nu va det del 1 av tantfasa! det kommer mer berättelser senare om..tantfasa....*



//emelie och angeliqa!


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Fy på dej du ändrade juh orden! <333

2010-11-10 @ 14:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0