Tisdag

Tjosan i trosan :*
Idag har det vart en skojjsiiig tisdag ;)
Först börja vi 09.05 och det är goodie (y'<3
Och då hade vi matte och där kom dagens rooligaste kommentar!
hahah jag är ju så smart och min matte lärare också ;)
Sen efter matten hade vi språk och jag och Anna sitter bara och garvar fast jag jobba lite också vi skriver spökhistorier ;o
Efter språk hade vi svenska och jag va skit duktig och skrev klart om min deckare jag hade läst och klara som läser sin *host* deckare men det är ju som en porrbok ;)
iallafall efter svenskan hade vi lunch sen hade vi teknik och klara hade hemkunskap :)
På tekniken fick jag en anmärkning *pratar för mycket* men så duktig jag är :')
Och efter tekniken sluta vi för vi fick ha hemstudier på so:n våran so lärare är bäst!! och heter Tranan ;D<3
Men då gick jag och angeliqa hem till angeliqa och satt och tog det lungt sen kom klara och då gjorde vi maassaaa annat :D VI ÄLSKAR HOW I METH YOUR MOTHER! <3
sen så åkte vi till kista för dom hade match! Vi vann me 3-6 haha U S K äger!!!! :DDD
och efter matchen åkte vi förbi donken och tog oss en hamburgare ;)
Och nu sitter jag och försöker fixa en bra mobil får ta en gammal skrutt mobil som jag fick tillbaka av hannes idag men den har ju inga bra låtar! Och alla vet att jag är grymt smart så jag tog ett gammalt simkort vi hade här hemma och la in den i den mobilen jag hade förut och sitter nu och skickar ca 70-80 låtar via blutooh (stavning?)
Men är man smart eller är man smart? :D

DAGENS KOMMENTAR!
-på matte lektionen (mattias=lärare)-
Mattias: Emelie kan du svaret nu vad blir detta?
emelie: öh..ja...hm...ett tal?
Mattias: BRA emelie det blir tolv!!! Du är ju så duktig!!
Klara: Tur för dig emelie att han hörde fel!

HAHAHAH Så smart är våran lärare xD


Men här har ni legenden bästa läraren!


Cooling ;D


kyss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0