Torsdaag :)

Tjosan i trosan :*
Idag var det då torsdag och bara några timmar kvar tills det e...FREDAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!! :D
fan va nice! Och då sticker Klara och lilla jag till mitt coola hus i fagge B-) (fagge = Fagersta)
Iallafall idag först hade vi hemkunskap och jag gör eifelltornet med emmie i pepparkaka fast...jag råka bränna dom. Men vi är bäst ändå! ;)
Sen hade vi svenska och som vanligt skrev vi våra deckare hehe!
Efter svenskan hade vi lunch och de va någon skiiit äcklig mat! :s
Efter lunchen va det ia och då satt jag och plugga på vårt läxförhör som vi då skulle ha på lektionen efter men..jag faila typ det gick inge bra för lilla mig ;oo<3
Iallafall efter ia no då vi hade läxförhöret...;SSSSS
Men sen till det roliga!
TRÄSLÖJD! <333333333333
Fan vilken bäst lektion asså!
JAGOCHKLARA<3TRÄSLÖJD!
Vi gör värsta MVG uppgiften (AAA)<3
Efter skolan gick jag hem och tog de chill ;)<3
Nu ska jag lägga mig i sängen och prata med bästaste snyggingen Linus :* <3
Puuuss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0