torsdag!

Tjosan i trosan :*
Idag har det vart en funny day! ;D
Först hade vi hemkunskap och jag och emmie klippte ut delar för att vi ska göra ett pepparkakshus fast i formen av eiffeltornet grymt va? ;D
Sen efter hemkunskap hade vi svenska och då börja vi skriva på våra deckare (y'
Efter svenskan va det lunch (USCH) och efter lunchen va det ia och då gjorde jag omprov och det gick USELT!
Sen hade vi typ en halvtimmes no och då fick vi byta till en ny grupp och då har jag och klara nu Biologi ;'/
(och sen har vi fysik och då kommer min fysiklärare äntligen få tag på mig*SUCK*)
har gömt mig för han i ca. 1 månad x)
Sen hade vi iallafall klass utflykt ;) till en moskè ;P
Det va väll kul bara att alla tjejer i klassen va tvugna att ha någon FUL ÄCKLIG typ...burka på sig! BLÄ!
iallafall efter det gick jag hem och tog det GAL1 chill så trött man kan va! :o
Nu ska jag kolla på världens bästaste programn (= vampire diares) och prata i tele ;D
Puss på rumpan ;**


emmie...vårat kommer bli finare ;)


Sthlm moskè :)


Älskat program asså! <3

FÅR JU INTE GLÖMMA!
DAGENS KOMMENTAR!!!

Vi gick in i mosken och klara och jag pratar,
Klara: det luktar ju indisk mat här!
Emelie; Mums
alla andra; Men ååååååååååååååååååååh
klara och emelie; vadåå?

-fattar fortfarande inte vrf det va konstigt? :s-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0