Torsdag♥

Tjosan i trosan! :*
idag har det vart en rätt bra dag fast det va skola ;p
Vi börja med och ha hemkunskap men då gjorde vi bara massa pappersarbeten *suck*
sen svenska och det va också...*suck*
lunch......ängskolans mat= helvetets matkälla!! :s
men sen hade vi typ ia (inviduellt arbete) och då fick vi reda på att våran no/matte lärare har vart buss chafför och jag kan inte tänka mig han som buss chafför xD ♥
men iallafall efter ia så hade vi no och då hände bästa kommentaren på dagen! :P
och sen hade vi det gal1 kul på träslöjden ;) ♥
jag och klara håller på med en MVG uppgift! :)
ett spel.. hittils har vi faktiskt målat plankan grön!! och lite prickar ;d

DAGENS KOMMENTAR!

1.det va på no lektionen och mattias (läraren) hållde på och fixa med smartboarden. Sen så vet alla att man inte kan ta bort tavelsudden från hållaren där den ska ligga för då suddar man ju så fort man rör smartboarden...och mattias tjatar alltid om att han har vart på kurs och kan allt det där..men endå gjorde han 2 failar idag.. Först tar han bort sudd grejen och lägger den någonstans sen så pratar han om massa sen ska han skriva på smartboarden och märker att det inte går..istället raderar han allt han har skrivit och måste börja om..och då kan han inte det för han har tappat bort tavelsudden fast sen hittar han den och lägger i den i hållaren.. efter fem minuter gör han samma sak igen...FAIL!  jag och klara låg och as garva på bänken

EN TILL DAGENS KOMMENTAR!

2. det va på svenska lektionen och klara jag och katarina sitter och pratar om läxan.
Klara: Emelie du är så enfaldig!
Emelie: vadå det är jag inte *tar upp en ordbok och ska se vad enfaldig betyder*

(=enfaldig- dum korkad,blond)

HAHAHAHHAHAHHAH♥
humor!♥

Sen har jag bestämt mig för att nästa vecka ska jag testa på ringette igen och se hur det går med mitt ben :D ♥♥


RINGETTE ♥


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Haha fin bild emelie! <3;D

2010-11-11 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0